|
|
|
|
|
תת שילדה |
|
|
שלדת הארגז התחתונה עשויה מקורת חיזוק שתי וערב עשויות פלדה. השלדה קשיחה ועמידה מפני כל זעזוע בשל שיטת המבנה הקונסטרוקטיבית בה היא בנויה.
|
|
|
|
|
משטח השילדה - רצפה
על גבי השלדה מחובר פנל רצפה מבודדת בעובי 80 מ"מ , הבנויה מקורות רוחב פנימיות עשויות לביד ימי במרווחים של 280 מ"מ.
הציפוי העליון עשוי עץ לבוד ימי מסוג "בירץ" בעובי 18 מ"מ
(עץ חזק מאוד ואינו סופג לחות)
אופציות לסוגי ריצפה:
נירוסטה בעובי 2 מ"מ
ציפוי קומרלינג- ציפוי פולימרי דו רכיבי במקשה אח
מסביב לרצפה מותקן פנל הגנה מאלומיניום להגנה מפני משטחים
|
|
|
|
|
דפנות המרכב אלומיניום לחיסכון במשקל ייחודי ללוי שטראוס
דפנות המרכב בנויות דופן חיצונית אלומיניום ודופן פנימית יריעת פיברגלס, ומחוברות ביניהן בהדבקה ייחודית תוך כדי תהליך הרכבת המרכב, ובנוסף מודבקות אל פרופיל
חיצוני בחתך חצי עגול בחלקו העליון של המרכב.
עובי הדופן 80 מ"מ, לוחות פוליאוריטן בצפיפות 40 ק"ג/ מ"ק, בעובי 78 מ"מ מודבקים בתהליך ואקום במקשה אחת.
במבנה הפנלים סרגלי לביד ימי אנכיים כל 400 מ"מ מודבקים צמוד לפני הדופן הפנימית לחיזוק מקסימאלי, וליצירת תשתית פנימית לפסי קשירה ומדפים פנימיים.
אופציות לציפוי פנים המרכב:
פיברגלס חלק
פיברגלס מחוספס בעל עמידות גבוהה מפני שחיקות ייחודי ללוי שטראוס!
|
|
|
|
|
חזית אופקית ואנכית אווירודינאמית ייחודי ללוי שטראוס
מעוגלת בצורה אווירודינאמית מחוברת לפינות עגולות בצדדים, על מנת למנוע חיכוך (החוסך בדלק) ולשמור על יציבות הרכב בסיבובים חדים. צורה זו מוסיפה גם סיומת אסטטית לחיבורים. |
|
|
|
|
מסגרת אחורית
מסגרת אחורית בנויה מנירוסטה בעובי 3 מ"מ ,עם צירים המותקנים בבתי ציר שקועים להגנה מקסימאלית מפני מכות. |
|
|
|
|
גג המרכב
בנוי מיחידה שלמה ללא חיבורים לקבלת אטימות מקסימאלית. הגג בנוי מדופן חיצונית ופנימית פיברגלס, וביניהם בדוד פוליאוריטן בעובי 80 מ"מ.
|
|
|
|
|
צד דלתות
דלתות מבודדות בעובי 80 מ"מ, מצופות באלומיניום צבוע בתנור. |
|
|
|
|
דלת אחורית
אופציות:
דלת דו כנפית
דלת תלת כנפית
|
|
|
ארגז אלומיניום קל משקל חוסך לך עד 500 ק"ג יותר מכל ארגז אחר בישראל! |
|
|
|
|
|
|